viernes, 27 de marzo de 2020

CHAPA E PINTURA 2ª PARTE

       
A primeiros  de maio xa o tiña todo pintado de negro brillante, ata a parte do depósito que ía ir en negro. Tiven que tomar a decisión de non cromar o depósito, xa que o estado da chapa non o permitía. Quedaría nun gris perlado ou algo semellante.

   
O depósito, medo me daba!, xa conseguira as pegatas e as xeonlleiras de goma que levaba nos laterais. Tivera que facerlle as pletinas laterais para suxeitar as gomas (non había nin rastro delas) que conseguira nunha páxina italiana, xunto coas gomas das estribeiras. Todo ía ben...ata que me liei  cos filetes do depósito ao querer facelos pintados.
                                             
Depósito antes de facerlle os filetes.
Depósito antes de hacerle los filetes
A principios de mayo ya lo tenía todo pintado de negro brillante, hasta la parte del depósito que iba a ir en negro. Tuve que tomar la decisión de no cromar el depósito, ya que el estado de la chapa no lo permitía. Quedaría en un gris perlado o similar.

¡Miedo me daba el depósito!, ya había conseguido las pegatas y las rodilleras de goma que llevaba en los laterales. Tuve que hacerle las pletinas laterales para sujetar las gomas (no había ni rastro de ellas) que había conseguido en una página italiana, junto con las de las estriberas. Todo iba bien...hasta que me lié con los filetes del depósito al querer hacerlos pintados.

No hay comentarios:

Publicar un comentario