sábado, 28 de marzo de 2020

TROMBA MERELLI 6V

Xa chegado o ano 2020 e co tema do Covid-19 a cousa ía ir lenta; xa fixera o cableado do acelerador, aire, magneto, descompresor, embrague e as abrazadeiras das bigoteiras (que antes ían parafusadas nas manetas), como se pode ver na foto de abaixo.
   

Agora tíñao todo parado porque levara os dous asentos a facerlles uns coiros cunha pel que eu conseguira a bo prezo, a un tapiceiro en Santa Lucía. Logo, o dos remaches, xa sería cousa miña. Cando a xente pon problemas para facer as cousas é mellor facelas un mesmo, penso eu.
E así estaban as cousas en febreiro, pero aínda así, cando o coronavirus chegaba a Italia, eu facía un contacto cun tal Stefano que me vendía unha "Tromba Marelli de 6v" "ideale" para a miña Bianchi 500. Xa o tiña todo mercado, só me quedaba poñer o soporte da matrícula dianteira, facer a instalación eléctrica e por suposto "acender a moto", palabras maiores...


Tromba Marelli Bianchi 500
Llegado el año 2020 y con el tema del Covid-19 la cosa iba a ir lenta; ya había hecho el cableado del acelerador, aire, magneto, descompresor, embrague y las abrazaderas de las bigoteras (que antes iban atornilladas en las manetas), como se puede ver en la foto de abajo.
                
Ahora lo tenía todo parado porque había llevado los dos asientos a hacerles unos cueros con una piel que conseguí a buen precio a un tapicero en Santa Lucía. Luego, lo de los remaches ya sería cosa mía. Cuando la gente pone problemas para hacer las cosas es mejor hacerlas uno mismo, pienso yo.
Y así estaban las cosas en febrero, pero con todo, cuando el coronavirus llegaba a Italia, yo contactaba con un tal Stefano que me vendía una Tromba Marelli de 6V "ideale" para mi Bianchi 500. Ya lo tenía todo comprado, sólo me quedaba poner el soporte de la matrícula delantera, hacer la instalación eléctrica y por supuesto "encender la moto", palabras mayores...

No hay comentarios:

Publicar un comentario