sábado, 28 de marzo de 2020

MATERIAL PARA CROMAR



 A estas alturas xa tiña un bo lote para levar a cromar: o silencioso do escape, as estrelas da forquiña que me fixeran tamén por laser, os tubos do aceite que fixera eu de novo, así como o da gasolina (un traballiño importante tamén, de soldadura a estaño con adaptación de rácores) ou a tapa do depósito feita dun apaño mercado por internet.
Tiña tamén o problema da culata da moto, que era máis un tema de estética ca outra cousa, pero un problema. Nadie me quixera soldar as fendas e as fallas de material, debido a mala calidade do aluminio desas épocas, nadie se atrevía... hahaha!. Xa fora soldada no seu momento cando rompeu dende dentro, e quedara ben bastante ben, pero por fora non se pararan. Ante esa situación, e mentres non escontrara outra no futuro, ía  reparala remodelándoa con masilla de dous compoñentes e pintándoa. O  resultado... ó acender a moto.                       
                               
                                         

A estas alturas ya tenía un lote importante para llevar a cromar: el silencioso del escape, las estrellas de la horquilla que me habían hecho también por láser, los tubos del aceite que había hecho yo de nuevo, así como el de la gasolina (un buen trabajo también, de soldadura a estaño con adaptación de rácores) o la tapa del depósito hecha de un apaño comprado por internet.

Tenía también el problema de la culata de la moto, que era más un tema de estética que otra cosa, pero un problema. Nadie me había querido soldar las grietas y las faltas del material, debido a la mala calidad del aluminio de esas épocas, ¡nadie se atrevía...jajaja! Ya había sido soldada en su momento cuando rompió desde dentro y había quedado bastante bien, pero por fuera no se habían parado. Ante esta situación y mientras no encontrara otra en el futuro, iba a arreglarla remodelándola con masilla de dos componentes y pintándola. El resultado...al encender la moto.       

No hay comentarios:

Publicar un comentario