sábado, 28 de marzo de 2020

FARO MARELLI


Como xa contara, o foco que reparara non era o orixinal da moto. Nas motos desa época , en Italia, levavan todas o mesmo tipo "Faro Marellone o Marellino con devio luce siringa". O que viña sendo un faro Marelli cun sistema de cambio de larga e curta no manillar en forma de xiringa (tamén o levaban nesa época as motos alemás, pero feito por Bosch). Material difícil de atopar e moi caro...Cada vez que miraba fotos do mecanismo deses focos por dentro alucinaba, por iso non o puiden deixar pasar cando o atopei en ebay.it.¡ Era a guinda da moto!        

Vídeo do mecanismo en YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zqCJ4nTYBrg
                                                                   
Detalle da chave de luces rota. Cousas dunha mala embalaxe.
Detalle de la llave de luces rota. Cosas del mal embalaje.
Mecanismo interno Faro Marelli
Vista exterior do foco xa pintado.
Vista exterior del foco ya pintado

Como ya había contado, el foco que había reparado no era el original de la moto. Las motos de esa época, en Italia, llevaban todas el mismo tipo "Faro Marellone o Marellino con devio luce siringa". Lo que venía a ser un faro Marelli con un sistema de cambio de larga y corta en el manillar en forma de jeringa (también lo llevaban en esa época las motos alemanas, pero hecho por Bosch). Material difícil de encontrar y muy caro. Cada vez que miraba fotos del mecanismo de eses focos por dentro alucinaba, por eso no lo pude dejar pasar cuando lo encontré en ebay.it. ¡Era la guinda de la moto!
Vídeo del mecanismo en YouTube https://www.youtube.com/watch?v=zqCJ4nTYBrg

No hay comentarios:

Publicar un comentario