miércoles, 25 de marzo de 2020

FACENDO O PEDAL DE ACENDIDO



Nesta foto pódese apreciar o estado no que estaba o foco que tiña a moto; xa lle tapara os buratos dos accesorios cunhas platinas estañadas. Non era o orixinal. En canto ao pedal de acendido, o que tiña a moto xa non se sabía moi ben o que era, do reparado que estaba, así que fixen un novo botando man dunha biela dunha Mobyletta, dándolle forma na fraga. Aproveitei tamén un tubo que tiña pola casa para tapar o muelle de retorno, que adaptei dun dunha lavadora vella e, cun parafuso axeitado e todo ben soldado e pulido, o traballo estaba rematado.




Como se pode ver, a foto superior do despece do cambio foi moi importante tanto para o deseño da panca de marchas,  como para a de arranque, así como para o traballo de adaptación de todos os elementos e engranaxes do cambio en si.

En esta foto se puede apreciar el estado en el que estaba el foco que tenía la moto; ya le había tapado los agujeros de los accesorios con unas pletinas estañadas. No era el original. En cuento al pedal de encendido, el que tenía la moto ya no se sabía muy bien lo que era, de lo reparado que estaba, así que hice uno nuevo echando mano de una biela de una Mobyletta, dándole forma en la fragua. Aproveché también un tubo que tenía por casa para tapar el muelle de retorno que adapté de una lavadora vieja, y con un perno apropiado y todo bien soldado y pulido, el trabajo estaba finalizado.

Como podéis ver, la foto superior del despiece del cambio fue muy importante tanto para el diseño de la palanca de marchas, como para la de arranque, así como para el trabajo de adaptación de todos los elementos y engranajes del cambio en si.

No hay comentarios:

Publicar un comentario