viernes, 27 de marzo de 2020

PECHANDO O MOTOR

   
A principios de novembro recibín o cegoñal xa reparado. Só quedaba montalo todo e que encaixara. Levava moito tempo esperando este momento...podería pechar o motor dunha vez por todas.
Detalle das carcasas e cegoñal motor Bianchi 500
Detalle de las carcasas y cigüeñal motor Bianchi 500
Primeira parte do motor pechada.
Primera parte del motor cerrada
Bloque e Pistón Bianchi 500
Finalizaba o 2018 e eu xa estaba pensando en como facer o tubo de escape enteiro. O silencioso que tiña a moto era un mal remendo e o colector que era orixinal, estaba moi estragado. Así, despois de facer un modelo en tubo de pvc do colector, falei cunha empresa das Galanas, para que mo fixeran en inox. Saiume nun ollo da cara a broma, pero era o que quedaba, non había outra.
 


A principios de noviembre recibí el cigüeñal ya reparado, sólo quedaba montarlo todo y que encajara. Llevaba mucho tiempo esperando este momento...podría cerrar el motor de una vez por todas.

Finalizaba el 2018 y yo ya estaba pensando en como hacer el tubo de escape entero. El silencioso que tenía la moto era un mal remiendo y el colector, que era original, estaba muy estropeado. Así, después de hacer un modelo en tubo de pvc del colector, hablé con una empresa de As Galanas para que me lo hiciera en inox. Me costó un ojo de la cara la broma, pero era lo que había, no me quedaba otra.


No hay comentarios:

Publicar un comentario