martes, 24 de marzo de 2020

PINTANDO E REPARANDO O BLOQUE

 
Xa tiña a base da moto pintada: bastidor, forcanza, tambores e lamias.Tocaba repasar os tambores: novos ferodos para as zapatas e de paso facer uns discos de fricción para as  tesoiras da suspensión traseira. Conseguir uns radios novos, montar as rodas e que todo encaixara...
       

Detalle de todo o material pintado e da mesa de traballo que tivera que facer.
Detalle de todo el material pintado en la mesa de trabajo que tuve que hacer


Mentres agardaba polo material a cromar, facía outras cousas que ían aparecendo, como levar o bloque a rectificados Compostela, para que lle fixeran unhas  guías de válvulas novas (tiñan moito xogo) ou darlle uns puntos de soldadura ao  alzaválvulas que non facía ben o seu traballo.Tamén había que facer unha tapa nova de válvulas o máis parecida á do manual e fotos. Xa lle fixera meu pai unha lisa, está claro que se perdera a orixinal. A  que se aprecia na foto fíxose a partir da base dunha tixola que merquei nos chinos. Dá o pego de carallo!


Bloque Bianchi 500


Ya tenía la base de la moto pintada: bastidor, horquilla, tambores y llantas. Tocaba repasar los tambores, ponerle nuevos ferodos a las zapatas y de paso hacer unos discos de fricción para las tijeras de la suspensión trasera. Conseguir unos radios nuevos, montar las ruedas y que todo encajara.

Mientras esperaba por el material que se estaba cromando hacía otras cosas que iban apareciendo, como llevar el bloque a Rectificados Compostela para que le hicieran unas guías de válvulas nuevas (tenían mucha holgura), o darle unos puntos de soldadura al alzaválvulas que no hacía bien su trabajo. También tenía que hacer una tapa nueva para las válvulas lo más parecida posible a la del manual y las fotos. Mi padre ya le había hecho una lisa, está claro que se había perdido la original. La que podeis ver en la foto se hizo a partir de la base de una sartén que compré en los chinos. !A que da el pego!


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