jueves, 26 de marzo de 2020

A MAGNETO MARELLI...


Unha cousa que empecei a facer dende o principio foi poñerme a buscar en ebay.it nas páxinas de recambios de motos de época. Tiña que encontrar varias cousas e o sitio era Italia, como no caso do carburador da foto superior, un Dell´Orto tipo R.A. Tiña que valer para esa cilindrada, ter o vaso á esquerda, a toma de combustible por baixo e dobre tiro superior para o gas e o aire.  A primeira compra, non ía ser a derradeira.
           
A Magneto Marelli, aparato curioso.

Da magneto si que teño recordos de ver o meu pai traballar nela, como algo delicado e que tiña moita importancia no bo funcionamento do motor. A min impoñíame moito o tema, pero a alternativa que tiña era mandarlla a un experto en Barcelona. Como a experiencia que estaba tendo co cegoñal non era boa, decidín facerlle o mantemento eu, xa que daba chispa e igual non facía falla reimantala. Claro está, informeime do tema no foro de lamaneta con Jorge Galán. Como din, hai días deses que é mellor estar quieto, e o día que decidín abrila, era un deses. Cargueime a pipa, e tiven que conseguir outra en Italia, en Valenti Motorestauri.

Una cosa que empecé a hacer desde el principio fue ponerme a buscar en ebay.it en las páginas de recambios de motos de época. tenía que encontrar varias cosas y el sitio era Italia, como el caso del carburador de la foto superior, un Dell´Orto tipo R.A. Tenía que servir para esa cilindrada, tener el vaso a la izquierda, la toma de combustible por abajo y doble tiro superior para el gas y el aire. La primera compra no iba a ser la última.

De la magneto sí que tengo recuerdos de ver a mi padre trabajar en ella, como algo delicado y que tenía mucha importancia en el buen funcionamiento del motor. A mí me imponía mucho el tema, pero la alternativa que tenía era mandársela a un experto en Barcelona. Como la experiencia que había tenido con el cigüeñal no era buena, decidí hacerle yo mismo el mantenimiento, ya que daba chispa y no hacía falta reimantarla. Claro está, me informé del tema en el foro lamaneta con Jorge Galán. Como suele decirse, hai días en los que es mejor estar quieto, y el día que decidí abrirla, era uno de esos. Me cargué la pipa y tuve que conseguir otra en Italia, en Valenti Motorestauri

No hay comentarios:

Publicar un comentario